نيكادلنيكادل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

بر بال فرشته ها نيكادل

ای همه وجود من

1391/9/27 20:21
نویسنده : بابا و مامان
1,998 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای همه وجود من

وجود تو وجود من

ای همه آرزوی من

تمام گفت و گوی من

درون سینه درد توست

ای همه تار و پود من

دلم درون سینه مرد

بوی خوش سبوی من

در این سکوت لحظه ها

تویی نبود و بود من

تو نبض این ترانه ای

تویی همه سرود من

کبود آسمان گرفت

از این دل کبود من

تو اشک آسمان شدی

نثار تو درود من

ای همه وجود من

نبود تو نبود من

از : ک دارابی

خرداد 1391

تقدیم به دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
27 آذر 91 20:13
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 22:23
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید