نيكادلنيكادل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

بر بال فرشته ها نيكادل

چتر احساس

1391/1/21 12:40
نویسنده : بابا و مامان
2,380 بازدید
اشتراک گذاری

تو
براي دل بارانزده ام
چتر شدي
و ندانستي
كه احساسم چيست
من درون دل اين تاريكي
كنج ديوار غروب
تكيه دادم به دل تنگ كبود آسمان
آسمان غرش كرد
دل ابرها لرزيد
و نمي دانستم
ابرها هم از براي دل تنگ آسمان
مي گريند
و تو
چتر احساست را
سايه بان دل من مي كردي
و نمي دانستي
دل بارانزده ام
بارانيست .

از:ك- دارابي
بهار1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاس
21 فروردین 91 20:57
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 10:02
سلام میشه یه تک پا بیاین و به طهورا رای بدین ایشاله جبران میکنیم
مامان ساقی و محمد
3 اردیبهشت 91 14:09
very nice
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 17:24
سلاااااااااااااام من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل بودی منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن وخبربده تا منم لینکتون کنم مرسی