نيكادلنيكادل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

بر بال فرشته ها نيكادل

براي دختر نازم

1390/12/2 17:56
نویسنده : بابا و مامان
2,244 بازدید
اشتراک گذاری

به پايت نقره افشاني كند دل

براي من وجودت بي عيار است

براي بي كسيهاي دل تو

دلم در سينه دائم بي قرار است

دعاي هر شب من پيش يزدان

برايت اين بهار تا آن بهار است

به پايت عشق مي ريزد دل من

گل از حسن جمالت شرمسار است

تو عطر گلعذار عشق هستي

دل از عطر وجود تو خمار است

تو زيبايي معصوم بهاري

چه زيبا خلقتي در كردگار است

پري قصه هاي من تو هستي

ملائك زير پايت بيشمار است

بدان اين هستي بي ارزش من

مثل فانوس راهي راهوار است

ندارم طاقت دوري ز عشقت

كه قلبم در فراقت داغدار است

بهار مي گستراند دامن خويش

گل از عطر وجودت باردار است

بگردم گرد پرگار وجودت

كه يادت در دل من پايدار است

بمان در سرزمين قلب بابا

زمستان با وجود تو بهار است .

سروده : ك دارابي

اسفند 90

تقديم به دختر عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد
7 اسفند 90 13:28
نيكادل خوشگل تولدت مبارك به گوگولي هم سز بزن خانمي
مریم
9 اسفند 90 17:14
براي نيني هاي خوش تيپتون دنبال لباساي تك و فوق العاده هستيد؟ اينجا رو ببينيد: http://babybrandsstore.blogfa.com امكان بازديد حضوري هم هست. ارسال به تمامی نقاط ایران مهیاست.
ندا مامان نيايش
24 اسفند 90 9:56
بهار تكرار گل است و بهشت تكرار بهار با ضريب بينهايت اگر بهار را در خود تكرار كني بهشت همينجاست . با آرزوي بهترينها در سال جديد ... سال نوتون مبارك .
مامان سونیا
6 فروردین 91 11:35
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
ali
19 فروردین 91 10:38
سلام سال نو مبارک اگر تمایل به تبادل لینک هستید به ادرس مرجعه کنید و وب خود را لینک کنید با تشکر