نيكادلنيكادل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بر بال فرشته ها نيكادل

مادر

1390/10/3 18:46
نویسنده : بابا و مامان
923 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز كه اشك نگاه مهربانش را پر كرده بود

و دلش براي كودكان ديروزش تنگ

آنگاه كه وقت دلكندن بود

من چه حزن آلود مي بستم درها را

 و نگاهش را در پس ديوارها رها مي كردم

ديروز كه با دستان پر مهرش وداع گفتم

ديدگانم پر بود از خاطرات شيرين گذشته

خاطرات كوچه اي پر از بودن

و مملو از بازيهاي كودكانه ام

خاطرات بيدهاي بلند حياطمان

خاطرات باغچه كودكانه ام

ديروز كه نگاهش در نگاهم گره مي خورد

دلم هواي بغض مي كرد

و ديدگانم پر مي شد از حسرت بودن

و اشك در چشمانم حلقه مي زد

ديروز نگاه مهربانت مي گفت بمان

و

از درون ديدگانم دور نشو

ديروز...

كه اشك نگاهت را پر مي كرد...

سروده : بابا

دي 1390

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی یه دونه
4 دی 90 13:31
علی هوشیار: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين و نیکادل خشگلی ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين. yedoone.niniweblog.com
مامی کیانا
4 دی 90 13:58
سلام اولین باره که میام به وبلاگتون چه احساس لطیف و شعرهای زیبایی به نظر میاد عاشق بارونید چون تو اکثر شعرهاتون ردپای باران میبینم